Hlavní stránka

Rešovské vodopády 445 1.5
 Fialův mlýn 400 2.0
 Rešov (bus.) 545 3.0
Mapa (www.mapy.cz, SHOCart sro.)
Popis
Bylo sobotní odpoledne a přemýšleli jsem kam bychom se podívali. Hledali jsme něco zajímavého. Po chvíli hledání a dohadovaní jsem vybrali Rešovské vodopády. Jsou trochu z ruky, ale po cestě se Malý Staník alespoň prospal. Po necelých 2 hodinách cesty, okolo 16 hodiny, jsem dorazili do Rešova. Trochu jsme byli zaskočeni, neboť ve Fulneku bylo skoro jaro a zde bylo krásně zasněženo (cca 10 cm nového sněhu).Malý Staník cestoval za mým krkem. Cesta z Rešova na Fialův mlýn vedla prudce dolů a za 15 minut jsem tam došli. Odtud jsme dorazili za dalších 10 minut k vodopádům. Zde jsme se vyfotografovali a prohlédli dolní stupeň vodopádů. Horní stupeň je přístupný po dřevěných lávkách, které byly namrzlé, takže jsme neriskovali a vydali zpět. Zpáteční cesta travala mnohém déle neboť prudké stoupání po kluzkém sněhu se "zátěží" za krkem udělo své. Zpátky u auta v Rešově jsme byli až v 17:30. Výlet se mi i dětem moc líbil a rozhodně se tam ještě půjdeme podívat, nejlépe někdy na jaře nebo v létě.